template baru .





hye . apa khabar ?
ermm , dah lama tak update blog .


minggu ni aku tak update blog sebab aku busy tukar template baru . haha XD . aku tukar template blog aku warna pink  . " kenapa kau pilih warna pink ? " erm , suka hati aku la blog aku , bukan blog kau . haha XD . lagi pon warna pink tu , my  favourite colour . kenapa kau suka warna pink ? suka hati aku la !
kalau kau tak suka lantak kau la peduli apa haku !


dari :
kelabu ---> pink


lepas ni nak tukar template warna apa pulak ? ada cadangan tak ?  warna hitam ? ermmmm , tidak kott .
kuning ? tak sukaaaa ! merah ? ermm , merah ? aku tak suka warna tu . aku ni cerewet orangnya . kalau kounk layan aku , mesti kounk geram dengan perangai aku . haha XD .



warna merah : someone .                                                           warna hitam bold : haku .

oke la . dah tak larat aku nak taip . bye .


aku seorang yang cerewet .

No comments:

Post a Comment